· · Коментара: 1
УСАВРШЕН

Инжењери „Мерцедеса“ успели НЕМОГУЋЕ и још побољшали „Е-класу“ (Фото)

До сада продато више од 14 милиона ове моделске серије која је „срце бренда“ из Штутгарта јединица!

mercedes-e-klasa-naslovna.jpg
Фото:Мерцедес-Бенц

Од 1946. године до данас је „Мерцедес“ испоручио више од 14 милиона примерака возила серије „Е-класе“. Актуелни модел, представљен 2016. године, који је десета генерацију аутомобила којег многи сматрају „срцем бренда“, продат је широм света у више од 1,2 милиона примерака!

Колико је „Е-класа“ све оно што је срж чувеног немачког произвођача аутомобила најбоље илуструје податак да осам од десет купаца овог модела када поново купује нов аутомобил остаје веран моделу исте серије!

Фото:Мерцеде-Бенц

Овом аутомобилу тешко ко да може да стави иједну замерку по питању дизајна, безбедности, напредних технологија, перформанси, економичности, па ипак је, сматрали су у „Мерцедесу“ дошло време да се модел усаврши, побољша.

Тежак задатак је био пред инжењерима „Мерцедеса“ па да видимо шта су то урадили у новој верзији, усаврђеној „Е-класи“.

Прво су представљени нова лимузина и караван. Стижу током лета у европске ауто-салоне док је верзија лимузине са дужим међуосовинским растојањем, купе и кабриолет стижу нешто касније.

Прочитајте још: Да ли знате који је аутомобил званично најлепши на свету?

Урађене су бројне измене, а колико су у „Мерцедесу“ задовољни урађеним види се и из чињенице да чак и основни модел „Е-класе“, по први пут има централну звезду напред. Споља је додато доста хромираних делова, црних елемената високог сјаја, измењен је изглед маске хладњака.Већ у стандардном пакету опреме овај аутомобил има сва ЛЕД светла. Ту је и АМГ пакет, „ол-терен“ верзија (има изражен гребен на хауби), опциона „мултибим ЛЕД“ светла напред као и „ултра-ренџ“ дуга светла. Доступне су и три нове боје „хај-тек“ сива, „графитно сива металик“ и „мохаве сребрна“. Траг точкова је проширен и сада укључује точкове са посебним акцентом на аеродинамику што доприноси нижој потрошњи и мањем укупном утицају на животну околину.

Фото:Мерцедес-Бенц

Нове боје и материјали унапређују интеријер. Нове комбинације боја магма сива/нева сива (Авантгард), црна/орах смеђа (Ексклусив) и магма сива/макиато беж (Ексклусив), и украсни елементи у опцији јасена, ораха, брушеног алуминијума и комбинацији алуминијум-карбон.

Седишта комбинују заштитни знак бренда „Мерцедес-Бенц“ кад је у питању путовање на дуже релације – удобност са авангардним дизајном. Прилагодљиво подешавање возачевог седишта је нарочито погодно: кад се висина унесе кроз медија дисплеј или путем „Мерцедес ме“ апликације, седиште се аутоматски помера у уобичајено одговарајућу позицију, коју је потребно да возач само фино подеси према себи.

Могуће су бројне комбинације материјала - од тканине, преко АРТИЦО вештачке коже и рељефне коже, до наппа коже са дијамантским прошивањем.

Фото:Мерцедес-Бенц

Додајно да нова „Е клса2 има најсавременије „Мерцедесове" системе асистенције, да може да сама закочи ако затреба, да види и из мртвог угла, пешаке, бициклисте, друга возила, да може сама да се прилагоди гужви у саобраћају, да вас упаркира, испаркира, примети да ли сте уморни, подеси седишта, укључи масажу, усклади музику са амбијенталним опсветљењем, прочита број куће и прикаже на дисплеју, тумачи саобраћајне знакове, активно реагује на тренутна дешавања у саобраћају и слично.

Палета мотора бензинских и дизелаша је у понуди баш као и електрификованих верзија.

Резултат је најбооља до сада „Е – класа“ која са поносом носи звезду на врху хаубе.

Фото: Мерцедес-Бенц

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Mercedes driver14. мај 2020 у 16:40

Jedini promašaj je centralna zvezda. Mečka mora da ima nišan. Ovako, isto je da li voziš insigniju ,Škodu ili nešto drugo. To je simbol koji joj daje imidž. Takodje mislim da je aktuelna E klasa u dimenziji,a i u komforu jednaka C klasi iz recimo serije od 2002 godine. Trenutno vozim w212 i hteo sam da menjam za 213,ali je minijatura u onosu na prethodni model. Prava mera je w 211.

Уколико не желите да попуњавате поља за име, емаил и код са слике, пријавите се
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Mercedes driver14. мај 2020 у 16:40

Jedini promašaj je centralna zvezda. Mečka mora da ima nišan. Ovako, isto je da li voziš insigniju ,Škodu ili nešto drugo. To je simbol koji joj daje imidž. Takodje mislim da je aktuelna E klasa u dimenziji,a i u komforu jednaka C klasi iz recimo serije od 2002 godine. Trenutno vozim w212 i hteo sam da menjam za 213,ali je minijatura u onosu na prethodni model. Prava mera je w 211.

Mercedes driver14. мај 2020 у 16:40

Jedini promašaj je centralna zvezda. Mečka mora da ima nišan. Ovako, isto je da li voziš insigniju ,Škodu ili nešto drugo. To je simbol koji joj daje imidž. Takodje mislim da je aktuelna E klasa u dimenziji,a i u komforu jednaka C klasi iz recimo serije od 2002 godine. Trenutno vozim w212 i hteo sam da menjam za 213,ali je minijatura u onosu na prethodni model. Prava mera je w 211.