· · Коментара: 0
Еколошки

Смањили загађење ваздуха за 120 милиона тона штетних гасова!

"Тојота" је до сада продала више од 15 милиона хибридних возила у свету и 2,8 милиона у Европи

N-tojotini-hibridi.jpg
Фото:"Тојота"

Компанија "Тојота" продала је до сада више од 15 милиона хибридних возила широм света и смањила је емисију штетних гасова у атмосферу за невероватних 120 милиона тона!

Прво хибридно возило "пријус",  јапански гигант је представио 1997. године. У Европи  је до сада, продаја ХЕВ (хибридних електричних возила) премашила границу од 2,8 милиона возила уз понуду од 19 различитих ХЕВ модела под ознакама "Тојоте" и "Лексуса"!  Само у 2019. години пласман хибридних возила је представљао 52 одсто укупне продаје, односно 63 одсто у западној Европи.

Фото:"Новости"

"Тојотина" хибридна технологија омогућава и да се више од 50 одсто градских вожњи обави без икакве емисије штетних гасова, нудећи приступачан начин побољшања квалитета ваздуха у урбаним срединама

Тренутна "палета" хибридних електричних возила "Тојоте" и "Лексуса" на глобалном нивоу сада има 44 модела.

Прочитајте још: Усвојена Уредба о субвенцији електричних и хибридних возила

"Тојотин" развој хибридних електричних возила започео је пре више од 25 година, када је Такеши Учијамада предводио тим за креирање возила за 21. век, аутомобила који ће смањити емисију штетних гасова са ефектом стаклене баште и других штетних материја. Прва генерација "пријуса" представљена је, рекосмо, 1997. године, у време потписивања "Протокола из Кјота" који је дао нови замах покрету за заштиту животне средине.

Фото:"Тојота"

- Захваљујући продаји хибрида, "Тојота" је на добром путу да испуни циљ од 95 г/км који је ЕУ одредила за 2020. и 2021. у Европи, где су прописи о ЦО2 најстрожи на свету - истиче Мет Харисон, извршни потпредседник "Тојота мотор Европа".

Прочитајте још: Произведен милионити "Тесла" аутомобил

"Тојота" планира да на европско тржиште до 2025. уведе 40 нових или освежених електрификованих возила са разним технологијама, укључујући и најмање десет возила с нултом емисијом штетних гасова. 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.