· · Komentara: 0
Pionir

"Lanča lambda" je ostavila neizbrisiv trag u auto-industriji

Ovo je prvo automobil sa nezavisnim vešanjem i šasijom iz jednog komada

1594815204_lancija-lambda-3.jpg
Foto:"FCA"

Italijanski brend "Lanča" nažalost, ne zauzima sada mesto koje bi mu trebalo da pripada. Oduvek su to bila vozila osobena, možna, nadahnuta, svojstvena. Sada, "lanča" pod okriljem grupacije "Fijat-Krajsler automobili" tavori, a proizvodi se samo jedan model "ipsilon" u Poljskoj.

Foto:"FCA"

A modela sa kojima je "Lanča" stekla nezaboravnu reputaciju bilo je na pretek. Ovog puta vam predstavljamo "lanču lambadu" model koji se proizvodio od 1922. do 1931, u nekoliko verzija.

Pročitajte još:Da li znate koji auto Džeremi Klarkson smatra NAJLEPŠIM svih vremena?(FOTO/VIDEO)

Bio je to veoma inovativan auto koji je prvi imao šasiju iz jednog dela ali i prvi ikada sa nezavisnim vešanjem.

Genijalni Viženco Lanča je čak izmislio i amortizere pa je auto imao i izvrsne kočnice na svim točkovima.

Ukupno je proizvedeno 11.200 "lambdi" u devet serija.

Foto:"FCA"

Ugrađivana su čak tri motora. Svi sa četiri cilindra.Prvi sa 2.121 ccm i 49 KS, srudi 2.375 ccm i 59 KS i treži sa 2.568 kubika i 69 "konja", Menjači su imali tri ili četiri stepena prenosa.

Pročitajte još: Automobil koji nije na prodaju , a onda se začulo REŽANJE "LJUTE MAŠINE" (FOTO/VIDEO)
Automobili koji su imali međuosovinsko rastojanje od 310 cm nili su i veoma brzi za svoje vreme pa su moglida jurnu i do 120 kilometara na čas.

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.